Kwiecisty deszcz

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

„Mamo patrz dzeszcz kwiatowy” -powiedział mój syn w momencie jak wiatr powiał i mnóstwo 

białych płatków zawirowało wokół nas.

Wyglądało to zjawiskowo i nie mogłam się oprzeć by nie wrócić do domu po aparat.

Dziko rosnąca jabłonka zafascynowała Malucha.

A ja zobaczyłam w oczach mojego dziecka zaczwyt jak  obserwował taniec płatków.

Był jak zaczarowany :)

Starałam się uwiecznić na fotkach te chwile ale nie byłam w stanie oprzeć się temu momentowi 

i niestety nie mam kilku magicznych ujęć.

Mam nadzieję,że te zdjęcia też oddają tę niezwykłą atmosferę jak nam towarzyszyła.

Obrazek

Obrazek

Nianio ubrany był:

Longsleeve Czeciociuch

Spodnie Lindex

Buty Converse

5 komentarzy

  1. Swietne fotki

  2. ladne ujecia I swietny tytul adekwatny do fotki

    1. Dzięki molo mi

  3. Śliczna bluzeczka z Czesiociucha:)

    1. Fakt jest piękna i chyba nie ma dziecka któremu by nie pasowała a teraz sa przecenione ;)

Skomentuj

