Młodość to stan ducha

Kiedyś czytałam wywiad z Krystyną Jandą,która stwierdziła że „Młodą jest się do momentu gdy ubieramy rajstopy na stojąco.”

Czy zgadzam się z tym stwierdzeniem?

W pewnej mierze tak bo pomimo swego wygodnictwa nadal rajstopy wkładam stojąc choć wiem ,że na siedząco było by mi wygodniej.

I tu zbliżam się do clue sprawy.

Wygoda nas rozleniwia. Sprawia,że nie szukamy innych rozwiązań. Idziemy wytyczoną ścieżką,bo tak jest łatwiej,szybciej i takie rozwiązanie nie jest nam obce.

Młodość to czas rebelii.
Zmian. Buntu. Energii.

Czy tak jest faktycznie?

Nie.

Mam już sporo wiosen na karku.
I wiem ,że młodość to stan umysłu.
Zdarzają się dni gdy czuję powiew jesieni na plecach ale nadal mam chęć,siłę i energię.

Dlaczego?

To bardzo proste kocham życie.
Uwielbiam budzić się rano i kosztować jego smak.
Patrzeć jak moje dziecko rośnie,uśmiechem dodaje skrzydeł.
Lubię rozmowy ze Starszym Synem.

Nie zapominam kim jestem.

Rozsmakowuję się w każdym dniu , by niczego nie żałować.

Sądzę,że odziedziczyłam to nastawienie i młodość ducha po moich rodzicach,którzy są pełni wigoru i chęci poznawania nowych umiejętności.

To jest właśnie recepta na bycie młodym a nie igły i botoks ;)

IMG_2839.JPG

6 Komentarzy

  1. Pięknie napisane. Młodość jest w nas w naszych umysłach a nie w metryczce

    1. Dokładnie i dziękuje za miłe słowa

  2. Jesteś jedną z najbardziej żywiołowych osób jakie znam! Młoda jesteś i tyle :P Sama myślałam, że masz mniej lat niż masz. Ja to mam wiecznie 15 lat :P Kiedyś mi się wydawało, że jak będę miała tyle to będę taaaaka dorosła :)

    1. I tego sie trzymaj choć po pewnym czasie zatrzymaj sie przy 18 jak by nie patrzeć to z tym wiekiem chociaż piwo ci sprzedadzą ;)

  3. Masz rację, młodość nie zawsze idzie w parze z latami.
    P.

    1. :) sama jestem tego przykładem

Skomentuj

