Konkurs : Kiedy czułaś się Księżniczką?

Jestem dumną posiadaczką małego cuda, które każdego ranka dodaje mi energii na resztę dnia.
Kubek.
O nim mowa. Nie taki zwykły i przeciętny a wręcz magiczny.
Zresztą same zerknijcie na to małe cudeńko.
IMG_3007.JPGg

Wiem jak to zdanie „Padłaś powstań, popraw koronę i zasuwaj” dodaje mi siły.
Pragnę podzielić się tym magicznym kubkiem z Wami.
Dzięki uprzejmości Lilladecor mam dla Was to małe cudo.
Jak je zdobyć?
Bardzo prosto :)

IMG_3005.JPG

Zasady konkursu:

1. Lubimy Nianio born to be wild i Lilladecor

2. Napisz w komentarzu Kiedy czułaś się Księżniczką?

3. Będzie mi miło gdy zaprosicie znajomych do udziału w konkursie

4. Zabawa trwa przez tydzień czyli od 13.11. do 20.11.2014 do godz. 23:59

Zwycięży jedna osoba wyłoniona przez jury. Na podanie swoich danych do wysyłki będzie dokładnie tydzień.

Sponsorem konkursu jest Lilladecor na której stronie znajdziecie mnóstwo inspiracji na prezenty dla bliskich ;)

Powodzenia

9 komentarzy

  1. Nie czułam się księżniczką jako dziecko- najwyższa w klasie, wcale niedrobna, raczej niepiękna,
    Nie czułam się księżniczką na studniówce- za krótka sukienka,
    Nie czułam się księżniczką na własnym ślubie- wystający ciążowy brzuszek, temperatura i przeziębienie raczej nie czynią księżniczki,
    Poczułam się księżniczką jako mama- gdy Polka zawija mi włosy na kredki, maluje usta bezbarwną pomadką, ubiera w koc jak w najpiękniejszą sukienkę i mówi- Mamo jesteś śliczna, jak księżniczka :)

  2. malgorzata stryjecka · · Odpowiedz

    Moj tata ma 4 córki i każdą z nas traktował jak księżniczkę , zawsze mogliśmy na niego liczyć , zawsze byliśmy dla niego NAJ :) Ale na moim ślubie gdy stanęłam cala na biało w cudnym welonie mój Tata się popłakał to uczucie było wyjątkowe poczułam się Księżniczka :)

  3. Prawdziwy moment w którym czułam sie jak księżniczka to dzień ślubu i to jak ówcześnie przyszły mąż zobaczył mnie wyfryzowaną, z makijażem i w sukni – jego mina była bezcenna! nawet o mało co nie spowodował wypadku, tak nie mógł się na mnie napatrzeć. Uczucie wyśmienite, acz jak widać niebezpieczne!

  4. choć nie lubię czuć się jak księżniczka, czuję się tak każdego ranka, kiedy mój mąż dzień wcześniej coś przeskrobał i chce zadośćuczynić śniadaniem do łóżka, włączaniem mojego ulubionego programu i dbaniem, by dzieci mi nie przeszkadzały w posiłku :)

  5. Kiedyś zawsze powtarzałam, że jestem księżniczką i tak trzeba mnie traktować – ojjj jaka naiwna byłam :-p
    Tak poważnie, to chyba ostatni raz tak wyjątkowo się czułam, kiedy byłam w ciąży. Z dużym brzuchem, w cudownej sukience (jedyne moje publiczne wyjście, bo większą część ciąży leżałam) – siedziałam i jadłam. Czułam się taka idealna, taka spełniona :-*

  6. Księżniczką czułam się gdy nosiłam ich pod swoim sercem dla nich odżywiałam się po królewsku brałam zachłannie większe oddechy i rozsiadałam się jak królowa…a teraz czuje się księżniczką za każdym razem gdy najstarszy synek przynosi mi kawe do łóżka, osmiolatek pyta z czym chce kanapke , dwulalatek daje mi słodkiego buziaka swoją umorusaną buzią, a ona leży obok ciągnie mnie za włosy i spojrzeniem przekazuje księżniczka jest tylko jedna!!!

  7. Super kubek. Zażyczę sobie na imieniny <3
    P.

Skomentuj

