Czekolada do picia z marshmallows

Wczoraj chciałam odświeżyć sobie smak Ameryki. A w okresie świątecznym kojarzy mi się z kilkoma smakami. Szczególne miejsce zajmuje czekolada.

SONY DSC

Tak czekolada to napój bogów.

My uwielbiamy pitną czekoladę z piankami marshmallows.

10858565_561766887291370_4946297909149261783_n

Jest banalnie prosta do zrobienia.

Potrzebne są:

dwie tabliczki czekolady najlepiej gorzkiej dobrej jakościowo

1/2 szklanki mleka

cynamon

pianki marshmallow

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej dodajemy powoli mleko by była zdatna do picia. Do smaku dodajemy trochę cynamonu lub kardamonu. Przelewamy do kubka lub filiżanki dodajemy pianki marshmallow,które pomału się rozpuszczają i dodają lekkości pitnej czekoladzie. Na koniec ścieram odrobinę czekolady na wierzch i gotowe. Voila cieszyć się można napojem godnym bogów.

Ja uwielbiam ten smak,kojarzy mi się ze świętami.

Mam nadzieję,że i Wam też posmakuje.

6 Komentarzy

  1. Ty nawet nie wiesz jaką ja nabrałam na to ochotę <3

    1. Prosty przepis więc do dzieła

  2. Dziękuje :* Muszę zrobić, święta bez czekolady to nie święta ;)

    1. Zdecydowanie jak wolisz trochę bardziej wodnistą wersję dodajesz więcej mleka.Mówiłam że łatwizna

  3. Uwielbiam czekoladę, ale z tymi piankami to musi być boski smak!
    M.

    1. Niebiański,boski po prostu rewelacja

Skomentuj

