Jak wypowiesz moje imię to zniknę…

SONY DSC

Często jestem nią oczarowana.Jej spokój udziela mi się szybko. Magia,która mnie wtedy otacza staje się wręcz namacalna.Pragnę się nią rozkoszować jak najdłużej się da.

Dlaczego?

Jest rzadkim gościem i chyba to jest powód dla którego doceniam jej obecność w naszym domu.

Jest jak kontrapunkt w naszej rzeczywistości,pełnej bieganiny,ciągłych rozmów często o błahych sprawach ale też i tych istotnych.Jest niczym inkluzja w czasie i przestrzeni.Ma siłę jakiej nikt inny nie posiada.

O czym mówię?

Zastanówcie się chwilę.

Jak wypowiesz moje imię to zniknę!

Cisza.

Tak ma na imię.

Nie chcę jej niczym zmącić. Pragnę się nią napawać. Upajam się jej głęboką melodią.Spowijająca niczym kaszmirowy szal moje ramiona,otula mnie i koi.Zamykam oczy i oddaję się jej delikatnej a zarazem głębokiej symfonii.

Celebruję razem z Ciszą te rzadkie chwile gdy jesteśmy tylko my dwie. Domownicy wyszli a ja rozkoszuję się tym błogim stanem ciszy.Jest niczym koncert na cztery ręce. Nikt i nic nie mąci tego stanu. Brak słów i wszelkich odgłosów pozwala mi nabrać dystansu.

Ładuję baterie.

Szybko.

Wiem,że zaraz dom znów nabierze życia. Pęd dnia codziennego znów przegna Ją daleko stąd.Mam mało czasu ale wiem,że bedę za Nią tęsknić.Gdy znów przyjdzie w jakiś dzień ponownie docenię Jej piękno.

Mając dzieci docenia się te krótkie chwile ciszy.

6 komentarzy

  1. Cisza… masz rację. To coś co tak rzadko pojawia się w naszych domach… podobnie jak spokój :) Ale to taki urok posiadania rodziny :))

    1. Dlatego teraz ja docenilam

  2. A ja jakoś dziwnie czuję się jak jest cicho w domku! Mam tę ciszę jak mąż w pracy, a dzieci w szkole – niby się przyzwyczaiłam, ale dziwno mi wtedy :) Ale powinnam nałapać się tej ciszy, skoro już niedługo znów będzie hałas non stop :)

    1. Łap Kochana bo później to będziesz do niej tęsknić

  3. Chwila ciszy zawsze jest w cenie.
    M.

    1. Prawda? A docenia sie ja jak jej brak

Skomentuj

