New year.New Blog

Nowy Rok 2015 to czas zmian.

Zmiany najlepiej zaczynać na początku roku i tak będzie i w tym wypadku.Dojrzałam do decyzji i czas na realizację.

Klamka zapadła.

Czas przeprowadzić się na swoje.Możecie oczekiwać przenosin bloga i skrócenia nazwy.Jak mniemam wiele osób to ucieszy. Długo mi zajęło podjęcie tej decyzji ale wierzę,że będzie warto.Część zmian będzie już kosmetyczna.Jedną już możecie podziwiać czyli nowy szablon i z tego co obserwuję przypadł Wam do gustu.Reasumując nadchodzi nowe:

  • Przeprowadzka
  • Skrócenie nazwy bloga
  • Nowe kategorie na blogu
  • Poznacie mnie i moją rodzinę bliżej
  • Nastolatki nie będą już takie straszne
  • Ugotujemy coś czasem razem
  • Moda dziecięca i nie tylko będzie bardziej obecna
  • Pokażę Wam fajne miejsca,które warto zobaczyć

Czekajcie na nas w poszerzonym składzie. Mam nadzieję,że Wam się spodoba co szykuję.Do zobaczenia w Nowym Roku.

kartki-nowy-rok-nadchodzi-nowy-rok-1394

6 komentarzy

  1. Super. To czekamy. Powodzenia w Nowym Roku :)

    1. Nie dziekuję przyda sie. Wam rowniez wszystkiego naj.

  2. No to się będzie działo, będziemy zaglądać, oglądać i czytać

  3. Czekam z niecierpliwością :-)

    1. mam nadzieje ze to już niedługo

Skomentuj

